.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 5شنبه

*** همزمان با تصميم دولت هلند مبني بر ممنوع شدن تحصيل دانشجويان ايراني در رشته هاي مربوط به دانش هسته اي در دانشگاه هاي آن كشور پارلمان هلند لايحه دادن امتياز ويژه به ايرانياني كه از دين خود برگردند و مرتد شوند را تصويب كرد! به گزارش سايت ضدديني راديو « زمانه » كه از سوي دولت و پارلمان هلند حمايت مي شود پيش از اين با اعمال نظر دولت هلند 5 مركز و 9 رشته دانشگاهي به عنوان « منطقه ممنوعه براي ايرانيان » اعلام شده بود. از جمله اين مكان ها رآكتور آزمايشي دانشگاه فني « دلفت » است و از رشته هاي ممنوعه مي شود گرايش هايي تحصيلي در رشته هاي فيزيك و تكنيك را نام برد. هلندي هايي كه ايرانيان را حتي ايرانياني را كه مليت دوگانه هلندي و ايراني دارند در اين مكان هاي ممنوعه راه داده يا در رشته هاي ممنوعه آموزش دهند تحت پيگرد قانوني قرار مي گيرند. اين امر شامل هلندي هايي كه در خارج از هلند تدريس مي كنند نيز مي شود. اما از سوي ديگر براساس لايحه تصويب شده در پارلمان هلند پناهندگان ايراني در صورت تغيير دين به مسيحيت حق دريافت اجازه اقامت خواهند داشت ! برخي محافل اروپايي امتيازهاي مشابهي را براي عناصر جاسوس و هم جنس گرا شده اند.

ر*** وزنامه « الدستور » چاپ بغداد در اقدامي دستوري همچنان به روند انتشار آگهي هاي تبليغاتي بر ضد كشورمان ادامه مي دهند. به گزارش سايت البرز اين اقدام روزنامه مذكور درحالي ادامه دارد كه پيش از اين بخاطر چنين فعاليتي سفارت جمهوري اسلامي در بغداد مراتب اعتراض خود را اعلام نموده بود. اين آگهي ها كه عمدتا در صفحات اصلي اين روزنامه منتشر مي شود منبع مشخصي نداشته و الدستور نيز از بيان اين مطلب خودداري مي نمايد. اين روزنامه روز گذشته در صفحه فرهنگي خود تصويري از نقشه ايران با آرم سپاه پاسداران را چاپ كرده است و در زير آن درج كرده است « اگر شك داريد كه چه كساني هزينه بمب هاي انفجاري را براي نابودي عراق مي پردازند ديگر شك نكنيد چرا كه الان آن را شناختيد. » اين روزنامه دو روز قبل نيز در تصويري كه نماد يك باغ است نوشته بود : « باغ هايمان زيبا است نگذاريد ايران باغهايمان را تخريب كند. »

*** روزنامه صهيونيستي هاآرتص در گزارشي به نقل از منابع اسرائيلي ادعا كرد « مقامات سعودي در طول يك نشست به همتايان اسرائيلي خود اعلام كردند مخالفتي با حمله اسرائيل به ايران ندارد! » به گزارش سايت عصر ايران اين منابع اسرائيلي كه نامي از آنها برده نشده است مدعي شدند : « عربستان از رشد نفوذ ايران در خاورميانه و جهان عرب به ويژه در بين جوامع شيعه بسيار نگران است و از اين رو مقامات سعودي اخيرا در طول برگزاري يك نشست به همتايان اسرائيلي خود خبر دادند كه مخالفتي با حمله اسرائيل به ايران ندارند! » به ادعاي اين گزارش مقامات سعودي به طرف هاي اسرائيلي گفته اند : « ساير كشورهاي خليج فارس نيز از رفتارهاي ايران ناراحت هستند. »


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.